Ствари ван фокуса



Прошле недеље сам испробавао дедин стари фото-апарат. Срећом, након што сам филм покупио од фотографа, видео сам да фијаско није био потпун. Неколико слика изгледа сасвим пристојно. Мора се у обзир узети то да апарат није SLR и да не постоји начин да проверите да ли сте у фокусу - што прилично отежава ствар. Фотографије, сликане овим апаратом, заиста су производ случајности. Толико имам да кажем у своју одбрану. Да још нешто - идеја је била да фотографије буду црно-беле, али ми је девојка у фото-радњи грешком продала колор филм. Само сам једну слику дорадио тако што сам је пребацио из колора у црно-бело. Толико.



Марко Крстајић, лично и персонално - аутофотка

Марко Крстајић, лично и персонално - У колима


Фигура дечака испред Института за ортопедско - хируршке болести "Бањица"

Облаци - сликано са моје терасе


Коментари

Unknown каже…
licno i personalno hahah

oblaci su strava
Unknown каже…
http://www.reverbnation.com/cattrophy

Популарни постови